ВХІДНІ
ДЗВІНКИ

Ми пропонуємо різноманітні послуги з обробки викликів, що надходять на номери вашої компанії.

Незалежно від роду діяльності фірми ми готові допомогти в реалізації послуг і продажу товарів, а також взяти на себе всі зобов’язання по установці хорошого контакту з клієнтами та підвищення рівня лояльності.

Обробка вхідних дзвінків – одне з двох ключових напрямків діяльності call-центру, для якісного і оперативного обслуговування вхідних використовується найсучасніше обладнання та задіяна велика частина персоналу.

Обслуговування вхідних дзвінків

Звернувшись до нас, ви отримуєте якісний сервіс і максимально гнучкі умови обслуговування. Ми готові приймати тисячі вхідних дзвінків щодня і проводити обдзвін сотень ваших майбутніх або поточних партнерів.