Ефективна організація прийому замовлень за допомогою телефонних та інших каналів комунікацій сприяє вашим клієнтам своєчасно отримувати актуальну інформацію про всі нюанси роботи вашої компанії (ціна і наявність товару, умови доставки і оплати і т.д.).
За допомогою окремо виділеної телефонної лінії і великого штату фахівців з обслуговування вхідних дзвінків, вся запитана клієнтом інформація буде оперативно і своєчасно надана.
Саме тому послуга «Прийом замовлень» є настільки популярною.
Послуга «Прийом замовлень по телефону» поліпшить рівень спілкування з вашими клієнтами:

  • жоден дзвінок не залишиться без відповіді, що виключить догляд вашого клієнта
  • цілодобова робота по прийому дзвінків і обробці замовлень
  • скорочення витрат на заробітну плату співробітників
  • можливість переадресації дзвінків вашим фахівцям

Організація прийому замовлень

Існує кілька етапів в організації прийомів замовлень:

  • Від вас як від замовника потрібно отримати детальну інформацію про специфіку вашого бізнесу.
  • Підбір і навчання операторів для вашого проекту, які будуть здатні як відповідати на дзвінки, так і консультувати в розрізі сфери діяльності вашої фіри.
  • Забезпечення гарячою телефонною лінією.
  • Приймання замовлень.
  • Надання звітності.

Як приймаються замовлення нашими фахівцями:

  • дзвінки здійснюються через виділений телефонний номер
  • наші оператори приймають виклики та дають відповіді, в узгодженому з вами порядку
  • вхідні запити відправляються вашим фахівцям за зручним для вас комунікаційному каналу
  • професіоналізм в наданні послуг і абсолютна конфіденційність.

З великим задоволенням знайдемо індивідуальний підхід у співпраці з вами. Чекаємо на ваш дзвінок або звернення через сайт.