Успішний бізнес і високий рівень сервісу клієнтів – ніщо один без одного!
Якщо діяльність вашої компанії базується на тісній комунікації з клієнтами, відкриття колл-центру – головна ваша задача. Однак, організація роботи колл-центру з нуля – дуже ефективна, але не з простих бізнес ідей, здійснення якої може спричинити великі витрати грошових коштів і часу. Будь-яка дрібна помилка може коштувати втрати клієнтів і прибутку, в тому числі. Організація колл-центру за рахунок аутсорсингу операторів стане відмінним рішенням даної проблеми!
Завданнями аутсорсингу колл-центру є:

  • високий рівень комунікації з клієнтами
  • делегування завдань по пріоритетам між штатними і аутсорс операторами
  • зростання продажів за рахунок збільшення кількості дзвінків
  • абсолютний контроль комунікацій з споживачами за рахунок CRM систем

Скориставшись даною послугою нашого колл-центру, подяку клієнтів, імідж сучасної клієнтоорієнтованої компанії і збільшення доходів не змусять себе чекати.

Як працює послуга «організація колл-центру»

Ми завжди готові забезпечити вам високий рівень обслуговування в сфері телефонних комунікацій за рахунок великого і професійного штату фахівців і передових технічних можливостей. Організація колл-центру мінімізує кількість безуспішних вхідних дзвінків, що посприяє зростанню розвитку вашого бізнесу.
Ми пропонуємо вам:

  • єдиний багатоканальний номер
  • контакт з клієнтами за допомогою альтернативних каналів зв’язку
  • цілодобову інформаційну підтримку
  • аналіз і звітність по всіх каналах комунікації
  • персональний підхід надання даної послуги
  • низьку вартість послуг.

Якщо організація колл-центру за допомогою аутсорс-фахівців – відповідний для вас варіант, зателефонуйте нам або заповніть форму зворотного зв’язку!