Телефонні консультації одна з найпопулярніших і ефективних каналів зв’язку. Клієнту значно зручніше і швидше задати його питання по телефону, ніж за допомогою інших способів спілкування.
Щоб уникнути негативного впливу на репутацію вашої фірми за рахунок нестачі ресурсів, завантажених фахівців, відсутністю багатоканальної лінії, пропонуємо вам здійснювати телефонне консультування, організувавши аутсорсинговий колл-центр.
Телефонні консультації на умовах аутсорсингу – раціональна заміна створення власного колл-центру. Ви доручаєте спілкування з клієнтами професіоналам своєї справи, знижуєте навантаження на штатний персонал, мінімізуєте відсоток втрачених дзвінків. Це в свою чергу збільшує швидкість реагування на звернення існуючих і потенційних клієнтів і підвищує їх лояльність.

Плюси даної послуги в нашому колл-центрі:

  • зниження витрат на цілодобову багатоканальну зв’язок
  • набір фахівців, які знають в специфіці вашої днятельності
  • надання докладної статистики по всім видам і каналам звернень;
  • індивідуальний підхід в підключенні послуги
  • Консультації по телефону забезпечує клієнта детальної і актуальною інформацією незалежно подзвонив він на гарячу лінію, в службу техпідтримки або диспетчеру.

Для аутсорсингу даної послуги нашого колл-центру зателефонуйте нам або заповніть форму на сайті. Ми готові запропонувати вам вигідні умови співпраці.