Чи багатьом відомо чому настільки затребувана послуга гарячої лінії, яку забезпечують численні колл-центри? Однією з цілей будь-якої компанії, зацікавленої в зростанні прибутку та досягнення позитивної репутації серед конкурентів, є залучення клієнтів за рахунок швидкої і ефективної комунікації.

Щоб йти в ногу з часом, придумано багато альтернатив всім звичної гарячої лінії:

  • апгрейд веб-сайту
  • e-mail розсилка
  • SMS розсилка
  • використання різних месенджерів

Але забезпечення оперативним багатоканальним телефонним зв’язком без затримок залишається як і раніше необхідним.

Необхідно буквально дві-три тижні після впровадження гарячої лінії, щоб відчути позитивну динаміку в іміджі компанії, в тому числі і в прирості замовлень.

Завдяки нашим фахівцям колл-центру, ви зможете звільнити своїх колег від другорядних завдань за рахунок передачі нам на аутсорсинг ваших комунікативних процесів на персональних і найвигідніших для вас умовах.

Гаряча лінія як послуга потрібно в наступних випадках:

  • кількість клієнтських дзвінків зростає, а ви не в силах впоратися з швидкістю відповідей (що тягне за собою негативну реакцію від клієнтів і загрозу їх переходу до конкурентів);
  • в силу того, що ваша фірма новачок на ринку, відкриття гарячої лінії власними силами – не їсти самим розумним рішенням;
  • потреба в безкоштовному дзвінку для ваших клієнтів за рахунок гарячої лінії.

Послуга «Гаряча лінія»

Наші фахівці колл-центру зможуть проконсультувати клієнтів, спираючись на ваші вимоги. Їм під силу проаналізувати специфіку робочих процесів компанії, незважаючи на її профіль, та зможуть надати високий рівень комунікації та давати відповіді на всі питання.
Тобто вашим споживачам не доведеться більше відчувати дискомфорт і негатив від довгого очікування відповіді на їх дзвінок. Завдяки професійному та технічно підкованому штату колл-центру, зворотний зв’язок буде надаватися цілодобово.

Забезпечення гарячою лінією і її підтримка включають в себе:

  • Формування та навчання штату операторів. Наш штат забезпечений досвідченими фахівцями, які зможуть проконсультувати в різних напрямках. Підбір операторів здійснюється індивідуально під кожен проект з відповідним багажем знань, але початкові тренінги їм забезпечуються в будь-якому випадку.
  • Оптимальне швидке підключення багатоканального номера гарячої лінії.
  • Сервіс вхідних викликів. Залежно від ваших потреб, визначається кількість операторів для роботи з клієнтами.
  • Надання переадресації вхідного дзвінка вашому співробітнику (на це повинен бути вагомий аргумент).
  • Нашим досвідом перевірений той факт, що набагато ефективніше оперативно делегувати процеси зворотного зв’язку перевіреним і кваліфікованим аутсорс-фахівцям, ніж витрачати потенціал компанії на створення свого штату операторів.

Чому вам варто звернутися до послуг нашого колл-центру:

  1. Клієнтоорієнтованість. Ми індивідуально підійдемо до ситуації кожного і запропонуємо найвигідніші умови.
  2. Оперативність запуску проекту. Ми в силах впровадити гарячу лінію за лічені дні, навіть за умови багатоетапних процесах підготовки.
  3. Забезпечення альтернативними послугами.
  4. Відповіді на SMS-повідомлення та звернення через різні інтернет ресурси.
  5. Надійність якості. Ми гарантуємо надання високого рівня послуг нашим колл-центром. За рахунок наявності відділу контролю якості, ми зобов’язуємося цілодобово забезпечувати зворотний зв’язок з клієнтами. Варто зауважити, що всі телефонні розмови записуються і їх можна прослухати по потребі. Так само ми завжди раді детально відзвітувати про нашу виконану роботу.

Щоб замовити у нас послугу «гаряча лінія», заповніть форму заявки на нашому веб-сайті або зателефонуйте. Наші оператори дадуть консультацію по списку послуг і не залишать непоміченими ваші вимоги. Ставши нашими клієнтами, ви переконаєтеся в простоті і вигоді цілодобового зв’язку!