Що таке софт-колекшн?

При слові «колектор», люди зазвичай впадають в паніку і починають бігти! Досить бояться тих, хто по суті виконує благородну місію. До того ж, варто розбирати, що є 2 різновиди: SOFT-COLLECTION і HARD-COLLECTION.

Ми вам розповімо про той різновид, який підтримуємо ми!

Soft-collection – це суміш дистанційних процедур, що пов’язані зі спілкуванням з боржниками. Направлено спілкування саме на стягнення заборгованості. Як говорилося раніше – це лише одна зі стадій колекторської діяльності. Від HARD-COLLECTION відрізняється – наявністю дистанції, між колектором, і боржником. Зв’язок здійснюється за допомогою технічних засобів: дзвінки, смс, електронні повідомлення. Головний супутній результат дії нашого співробітника – повернення боржником коштів, повністю або частково. У разі невиконання вказівок, в хід йде LEGAL-COLLECTION – для отримання акту про неможливість провести стягнення по неплатоспроможним боржникам.

Головні правила трудових буднів співробітників SOFT-COLLECTION:

• Створити певну технологію для якісного дистанційного спілкування з боржниками.

• Важливо оптимізувати все, в пошуках кращого рішення для скорочення часу на кожну операцію (наявність спеціального програмного забезпечення для call-центру).

• Без творчого підходу тут не обійтися. Це дуже важливий принцип для SOFT-COLLECTION. При спілкуванні з боржниками, важливо проявляти гнучкість і творчий підхід. Різні ситуації бувають, і до кожної, потрібен особливий підхід.

Робота колекторів «софт», в юридичному аспекті – має 2 основні блоки. Це правильне оформлення повноважень співробітників, а також, обмеження дій щодо боржника (шантаж, погрози).

SOFT-COLLECTION може бути наділений повноваженнями згідно – звернення до суду, збору інформації, направлення запитів в різні органи, організації. Але жодним чином не має права, на всілякі дії по відношенню до боржника. Не законним є застосування погроз, заподіяння тяжкої шкоди здоров’ю. Навіть погрози з приводу застосування насильства боржника, його близьким.

SOFT-COLLECTION має прямий зв’язок з психологією. Важливо нормальною мовою донести людині, що вона повинна внести суму, терміново. Важливо вміти розрізняти типологію боржників. Володіти методикою визначення брехні. Знати в ідеалі техніку ефективного переконання. І в ідеалі керувати власним станом, щоб стрес не став на заваді на шляху до правильної, адекватної роботи.