Що потрібно знати про холодні дзвінки?

Холодні дзвінки виконують благородну місію. З їх допомогою замовник може вирішити масу проблем. Підвищити показники свого бізнесу: зростання продажів, збільшення клієнтської бази.

В процесі даних дзвінків, зазвичай йде збір інформації про потенційного клієнта, його інформування. Це по суті міцний фундамент нової, майбутньої співпраці. Тому дуже важливо правильно вибудувати розмову. Направити її в потрібне русло. Головне завдання оператора – зацікавити! Діалог повинен бути добре продуманий, аж до тембру голосу, який обов’язково повинен бути приємним.

В хорошому колл-центрі, співробітники продумують до дрібниць кожен свій крок. Для того, щоб клієнт з першої секунди зацікавився певною пропозицією, і захотів слухати кожне слово. Для поліпшення якості, обов’язково кожен дзвінок записується. Адже це дуже відповідальна робота, кропітка, яка піддається постійному аналізу. Запис йде ще для того, щоб замовник мав постійний контроль над ситуацією. Він може в будь-який час отримати записи розмов для оцінки динаміки проекту.

На кожен проект зазвичай призначаються різні оператори, щоб кожен міг зосередиться на даній місії повністю, і якісно виконувати свою роботу. Підбираються справжні фахівці своєї справи, що пройшли навчання, і обов’язкове тестування.

Холодні дзвінки – це не просто зазубрені фрази, які потрібно проговорюються в форматі «відстрілявся». Кожне слово продумане, кожна інтонація. Це робота не одного фахівця. Тут задіяний механізм злагодженої роботи компанії. Людина не повинна вважати цей дзвінок небажаним, не варто відразу ж, щось пропонувати. Не потрібно перетворювати холодні дзвінки в банальні дзвінки – це ж не просто довідкова, тут повинна бути виконана місія. Зустріч з клієнтом для укладення угоди, продаж товару і т.д. Ви ж не хочете замучити людину, головна мета – продаж продукту, його просування!

За допомогою холодних дзвінків, достукатися до цільової аудиторії легше. Адже здійснюється збір інформації про потенційних клієнтів. Здійснюється докладне вивчення потреб споживача. І в результаті, відбувається збільшення результативності маркетингових, рекламних заходів. А далі, залучення все більшої, і більшої, кількості клієнтів.